VSEOHW.NET - Vše, co chcete vědět o hardware

Home > Články > Panasonic DMC-LZ5EG-K
Nepřihlášený návštěvník

Panasonic DMC-LZ5EG-K

panaconic

Digitální fotoaparát zářící kvalitou. Panasonic DMC-LZ5EG-K patří do tzv. vyšší třídy amatérkách fotoaparátů. Tento fotoaparát je nabízen ve dvou barvách - stříbrné a černé. Pro fotografování je vhodnější spíše model černé barvy. Panasonic DMC-LZ5EG-K (černý model) je doporučován právě pro matnou černou barvu, od které se neodráží slunce. Fotky jsou kvalitnější. Obrazovka tohoto fotoaparátu je 2,5 palce. Je opravdu velká. Musím ale podotknout, že rozlišení obrazovky, jenž je 85 000, není na takovou obrazovku zrovna mnoho. Obraz na displej se zdál být při rychlých pohybech drobně rozčtverečkovaný. Nelze to považovat za chybu. Čtverečky se objevily na takových 70ms. Takže si myslím, že i přes tento drobný nedostatek není radno odsuzovat Panasonic DMC-LZ5EG-K.

Není to žádný drobek

Nu drobek to opravdu není, rozměry tohoto foťáku jsou 62x100x45. Hmotnost samotného fotoaparátu je 186g. Optika Panasonicu je cca 1cm vylezlá napovrch. Není to ovšem vůbec na škodu, neboť kvůli bateriím a ergonomice je na pravé části také výstupek. Tento výstupek zaručuje, že už vám nikdy nevypadne z ruky. Báječně tak zakrývá i výstupek způsobený optikou.

panaconic převzato z http://img.123shop.cz/gimg/Large250/lumixlz5egk.jpg

Funkce

Funkce fotoaparátu jsou přímo výtečné. Pro neznalce anglického jazyka nabízí možnost volby českého jazyka. Histogram během fotografování je samozřejmostí. Možnost volby několika scén. Dále přednastavený režim pro začínající fotografy. Samospoušť 10s nebo 2s. Blesk v 5 variacích. Za zmínku také stojí stabilizátor obrazu, jenž je možné nastavit ve 3 modech. Fotografie makro lze tvořit již na vzdálenost 5cm. První mínus již bylo řečeno, druhé mínus je ovšem závažnější. Některé uživatele může přesvědčit až natolik, že by si tento DMC-LZ5EG-K model nekoupili. Tím druhým mínusem je chybějící hledáček. Velký displej na úkor hledáčku. Rozlišení fotoaparátu je 6mpx, optický zoom je 6x. Možnost video sekvencí je samozřejmostí, dokonce i s ozvučením. Více parametrů v následné tabulce.

Parametry v kostce

Objektiv
  • Typ objektivu: Zoom