VSEOHW.NET - Vše, co chcete vědět o hardware

Home > Články > Projektor LG AN110 pro domácí kino
Nepřihlášený návštěvník

Projektor LG AN110 pro domácí kino

Projektor LG AN110 je nepřehlédnutelný, protože je narozdíl od jiných projektorů instalovaný přímo na stěnu, stejně jako moderní ploché televizory. Projektor LG AN110, který je určen pro domácí kino je možno si pořídit ve dvou barevných provedeních, v černé barvě a nebo v bílé. Navíc při koupi projektoru dostanete volitelný stolní podstavec, kdyby jste se přece jen rozmysleli projektor LG AN110 umístit na nějaký podstavec. V balení jsou taky umístěn držák, kdyby jste se rozhodli umístit projektor od LG na protější stěnu projekční místnosti. Držák stačí jen přišroubovat dvěma vruty. Doladění projektoru LG AN110 není žádný problém, protože se dá projektor dobře nyklápět a natáčet. Zoom i ostření jsou motorické, jako integrovaná clona na objektivu, která není jediným krytem projektoru, protože konstruktéři společnosti LG mysleli také na zbytečné prášení do projektoru, proto je ukryt pod záklopkou výstup horkého vzduchu. Při spuštění se automaticky obě krytky odsunou a při vypínaní se krytky zavřou, až se ochladí lampy. Projektor LG AN110 se dá také ovládat pomopcí dalkového ovládání, což není nikterak složité. O optimální nastavení obrazu se stará soubor firemních technologií XD Engine. Tato technologie se stará o odstranění šumu, přispůsobení filmového přepisu a o jasný a klalitně barevný obraz. Projektor LG AN110 je naprosto tichý a také chladicí otvory směřují ke stropu. Snad jediné co ještě nevíte je cena projektor LG AN110 , která je 59 000Kč za malé domácí kino.

Technické údaje

• Technologie: DLP, 16:9 0,65, 1 280 x 768 bodů
  • Svítivost: 1 000 (700 úsporný režim) ANSI Im